A keresőoptimalizálási checklistánkban leírt közel 90 tipp segítségével a Google tetejére repítheted weboldalad.
miért éri meg nagyon
- Az organikus forgalom a legtöbb weboldal és vállalkozás elsőszámú, és gyakran a legtöbb bevételt termelő forrása.
- A Google-ben kereső felhasználók összes kattintásainak 70 százalékát az első öt találat nyeri el.
- A Google második oldalán csupán a látogatók kevesebb, mint 1 százaléka kattint valamelyik találatra.
- Ami még megdöbbentőbb, hogy a felhasználók több, mint 75 százaléka el sem jut a második oldalig.
- Egy átlagos Google keresés első találatának átkattintási aránya 27.6%, továbbá az első helyen lévő találatra 10x nagyobb eséllyel kattintanak a felhasználók, mint az első oldal utolsó, tizedik találatára.
- Egyre több böngésző blokkolja a hirdetéseket, azonban aki a keresőben előre tud kerülni, az egy digitálisan érettebb célközönség számára is (aki mondjuk AdBlockert használhat) meg tud jelenni rendszeresen.
mi tartja vissza a vállalkozásokat?
SEO konzultációkon, illetve a korábbi és jelenlegi ügyfelekkel folytatott együttműködések alkalmával jellemzően három kritikus hiba szokott felmerülni, amelyet a legtöbb vállalkozás elkövet a keresőoptimalizálás során:
1Sokan azt gondolják, hogy a SEO egy hasonlóan gyors bevételszerzési módszer, mint a hirdetések, és rögtön várják az eredményeket. Miután ezek nem érkeznek meg, csökkentik vagy teljesen leállítják a SEO-ra fordított erőforrásokat.
2Vannak olyanok, akik számára éveken keresztül működött a SEO több-kevesebb sikerrel, azonban a Google update-ek és más környezeti változások miatt a kedvező pozíciók elvesztek, azonban nem tesznek semmit azért, hogy visszanyerjék ezeket.
3És vannak azok a cégek, akik bár foglalkoznak SEO-val, de azt nem egy jól kidolgozott stratégiát követve, hanem kapkodva, csapongóan teszik, mindenből egy kicsit csinálnak, de semmit sem kiemelkedően. Természetesen az eredmény elmarad.
értem, értem...
Már tudjuk, hogy:
🔎 miért éri meg időt és energiát fektetni a keresőoptimalizálásba,
⛔ milyen kritikus hibákat kell mindenképp elkerülni,
🤔 de akkor hogyan érdemes (ismét) nekifutni?
Ha szeretnéd vállalkozásod SEO-ját a következő szintre emelni, és ezzel együtt nagyobb bevételre szert tenni, akkor tudjuk, mire van szükséged!
repítsd weboldalad a google tetejére
Mindenki szeretne az első helyekre kerülni, de nagyon kevés vállalkozás rendelkezik az ehhez szükséges komplex és gyakorlatias SEO stratégiával, így végül nem is érik ezt el. Ez a Google Sheet fájl mindent tartalmaz annak érdekében, hogy kijavítsd weboldalad jelenlegi SEO hibáit, priorizáld az előtted álló feladatokat, és a keresési találatok tetejére katapultáld weboldalad 88 keresőoptimalizálási feladat és teendő elvégzésével és kipipálásával.
nem érdemes tovább halogatni
A SEO Checklista a keresőoptimalizálásba fordítandó erőforrásaid mellé tudatos stratégiát biztosít, hogy költséghatékony módon kerülj versenytársaid elé a Google keresőjében.
A checklista 8 részből áll, megtalálhatók benne általános tippek, felhasználói élmény javítására vonatkozó javaslatok, a weboldal teljesítményének növelése érdekében elvégezendő feladatok, technikai keresőoptimalizálással és oldalak optimalizálásával kapcsolatos javaslatok, SEO tartalmak gyártásához szükséges tippek, a hatékony linképítéshez szükséges tanácsok és lokális SEO-ra vonatkozó teendők.
Ezt válaszd, ha a SEO Checklista mellé teljeskörű auditot és kivitelezést is szeretnél igénybe venni.
ami még érdekelhet
A SEO Checklista tartalmazza azokat a tippeket és trükköket, illetve azt az átfogó keresőoptimalizálással kapcsolatos tudást, amelyet kollégáink is elsajátítanak nálunk, illetve amelyek segítségével ügyfeleinknek az elmúlt években hatékony és időtálló eredményeket tudtunk biztosítani.
A SEO szakembertől egy marketinget kedvelő személyen át egy lelkes, a keresőoptimalizálást még éppen csak tanulni kezdőig mindenki hasznosítani tudja ezt a listát, és ki tud nyerni maga és/vagy vállalkozása számára olyan értéket, amely könnyedén átültethető a gyakorlatba.
A SEO checklista nem egy tanfolyam, és nem is egy képzés. Ez egy, a gyakorlatba könnyedén átültethető feladatlista, amelynek segítségével bármely weboldal oldalait, termékeit és blogbejegyzéseit a Google első oldalaira lehet rangsorolni.
Ebből adódóan egy keresőoptimalizálási képzést nem helyettesít, az ennek megvásárlásával nem kiváltható, sőt, erősen ajánlott.
A vásárlás a gumroad.com weboldalán keresztül történik, teljesen biztonságos módon. Emellett a gumroad.com ügyfélszolgálatához tudsz fordulni panasszal, illetve ezen a weboldalon keresztül tudod testreszabni a számlát is. A vásárlásra a GumRoad általános szerződési feltételei vonatkoznak.
Amennyiben bármilyen probléma felmerülne, melyre a gumroad.com ne tudna választ adni, fordulj hozzánk az info@digitly.hu címen!
Meggyőztünk? Akkor ne késlekedj!